چند راه برای طراحی بهتر سایت شرکتی
نوشته شده توسط : مهمان نواز


از فونت های دیدنی و چشمیگر استعمال فرمایید
به بازه طولانی طراحان وبسایت معمولاً محتاطانه اخلاق می‌کردند و از فونت های رایج مانند تاهما یا این که نازنین به کارگیری می‌کردند تا ظواهر تارنما تماماً شفاف به حیث رسد و خوانایی طراحی سایت شرکتی صفحه ها تارنما هم بالا باشد. هر نوع فونتی که خوانایی آن طاقت فرسا باشد یا این که ظواهر به نسبت پیچیده ای داشت از لحاظ طراحان تارنما مطرود بود.

البته امروزه با بهبود پهناور رزولوشن صفحه ها کامپیوتری طراحان وبسایت این آزادی کار را دارا‌هستند که از فونت‌های دیدنی و هیجان‌انگیز و پیشتاز استعمال نمایند.

نباید از تغییر و تحول و بازنویسی استایل و سایز فونت‌ها بهراسید. از فونت‌های خلاقانه به کارگیری فرمائید و بعداز مدتی ملاحظه کنید مخاطبان تارنما چه نوع فونتی را بیشتر می‌پسندند.

اعتنا داشته باشید که فونت تارنما شما می تواند مجموع صفحه های تارنما شما‌را متحول نماید، لذا مطمئن گردید که فونت‌هایی را برای سایتتان تعیین می کنید که متشخص، فرهنگ و تمدن و لحن مارک وب سایت شما و کسب‌وکارتان هماهنگی داشته باشد و در عین اکنون تماشاچی و استفاده کننده سایتتان نیز بتواند به راحتی آن را بخواند.

جان بخشی و ارتقا تحرک تارنما با کلیپ: با به کارگیری از ویدئوهای جالب نرخ تبدیل و زد خورد وب سایت را ارتقاء دهید
حقیقتاً بیشتراز این نمیشود در مقابل این واقعیت ایستادگی کرد که ویدیو فرمانروا میباشد. تا سال 2019 طبق آنالیز‌های انجام یافته ترافیک ویدئوهای وب سایت‌ها نسبتاًً 80 درصد از تمام ترافیک داخلی وب سایت را تشکیل میدهد.

ویدیو مارکتینگ یک گرایش و ترند به شدت رو به پرورش میباشد و مکان هیچ تعجب هم وجود ندارد. با دقت به اینکه کوشش خارق‌العاده و تحسین‌برانگیز و نرخ رجوع و برگشت سرمایه‌ی ویدئوهای آنلاین حقیقتاً آمار و ارقام بالایی را نشان میدهند، از ساخت و ساز کلیپ برای وبسایت‌تان غافل نشوید.

تصاویر پس‌قضیه جالب و دیده‌نواز: کاغذ نخستین وبسایت‌تان را در ذهن‌ها به یادماندنی نمایید
اکثر اشخاص یادگیرندگان دیداری می باشند خیر شنیداری. احتمالاً این مقاله می تواند این مورد را توضیح دهد که چرا 80 درصد از اشخاص چیزهایی را که میبینند بهتر به خیال و خاطر می آورند تا چیزهایی شنیده یا این که خوانده‌اند.

بدین ترتیب این نکته را در لحاظ داشته باشید که از چه بک‌گراند یا این که پس‌مورد‌ای به کار گیری میکنید؟ آیا عکس‌های حقیقی بهتر میباشد یااینکه از تیترهای بولد در عکس استعمال فرمائید یا این که از پباده سازی‌های گرافیکی‌ای استعمال نمائید که دیده نواز میباشد؟

هر کدام را که گزینش می کنید، مطمئن گردید که هم خوانی بر شخصیت منحصر کسب‌وکاری میباشد که در آن کار می کنید یا این که متناسب با هدف ها بازار مارکتینگ آنلاین کمپانی‌تان میباشد.

تمجید بهتری از آسانی: معمولی ولی هیجان‌انگیز!
هیچ‌کس دوست ندارد که به یک وبسایت به هم‌ریخته و درهم برهم نگاه نماید. حقیقتاً نگاه کردن به چنین سایتی مشقت بار میباشد و حتی دشوار‌خیس از آن این میباشد که بخواهیم در صفحه ها متعدد آن وبسایت تکان کنیم و یا این که جهت یابی کنیم.

تارنما شما بایستی تماماً روشن و روشن باشد.به‌هم‌ریختگی نداشته باشد و همت فوق‌العاده‌ای در هدایت یوزرها دقیقاً به جایی که می بایست بروند، داشته باشد.

مجموع این مورد ها زیرمجموعه شاخه‌ای به اسم “سیالیت خیالی” میباشد. آدم‌ها توقعات و انتظاراتی دارا‌هستند که هنگامی برآورده می گردند شم راحتی و رضایت دارا هستند. هنگامی در اکنون ساخت وب سایت‌تان می‌باشید، کوشش نمائید که توقعات و انتظارات مشتریانتان را برآورده نمایید.

در عین هم اکنون شغل های گوناگون انجام دهید و منحصر به فرد بودن برندتان را به اکران بگذارید. تاجایی‌که میتوانید بی آلایش‌سازی نمائید البته همچنان نوع خاص و مخصوص آسانی خویش را در تارنما مراقبت نمائید.

مشتریان و یوزرها سایتتان را به هیجان وادار فرمایید و آنان را جذب نمائید و در عین هم اکنون به آن ها شم راحتیِ بودن در منزل خودشان را منتقل نمائید.

 

فیض

یوزرها وب سایت شما اولی درجه‌ای که وارد وبسایت شما میگردند، پایین تأثیر تصویر خیالی اول‌ای قرار می گیرند که در پیروزی یا این که باخت پروژه‌ی شما به شدت تأثیرگذار میباشد. به این ترتیب برای اینکه شایسته ترین تأثیر را روی مخاطبتان بگذارید طاقت فرسا سعی فرمائید.

میتوانید دوستان، اعضای خانواده و همکارانتان را نیز وارد بازی فرمایید و بازخوردهای آن ها استعمال نمایید.

زمانی وب سایت شما پباده سازی می گردد، می بایست با چشمان گشوده و تماماً ظریف ابزارهای تجزیه و بررسی وبسایت خویش را رصد نمایید تا بتوانید به صورت تماما پیوسته و مستمر اصلاحات و پیکربندی موردنیاز را برای باصرفه‌سازی هرچه بیشتر و بهتر سایتتان داشته باشید.

تحقیق و برسی اینکه سایرافراد چه می‌نمایند یک طرز برای الهام دریافت کردن و یافتن ایده‌هایی میباشد که می تواند در پروسه پباده سازی سایتتان یاری کننده باشد.

مادامی‌که با خصوصیت‌های طراحی وب سایت شرکتی ماهر آشنا باشید می‌توانید به مراتب شل‌خیس و سریع‌خیس با یک طراح تارنما کنار بیایید و به به عبارتی ساختار سایتی دست پیدا نمایید که از نخست دنبال آن بودید.

در صورتیکه نکات دیگری در خصوص ساخت وب سایت شرکتی ماهر دارید که به آن‌ها اشاره نکرده‌ام تحت این پست کامنت فرمائید.

آیا در پی یک روش مطلوب و تضمین‌گردیده برای افزایش اینترنت‌وب سایت خویش می باشید؟ آیا می خواهید در کمترین برهه زمانی بیشترین معیار فروش و توصیه محصول ها و سرویس ها را داشته باشید؟ کافی میباشد شماره تلفن و آدرس اینترنتی خویش را در‌این ورقه وارد نمائید.
9 ترفند رشته‌ای‌سازی وب سایت | ساخت وب سایت شرکتی ماهر چه خصوصیت‌هایی داراست؟





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: